Κορυφαίοι Έλληνες Επιχειρηματίες της Πληροφορικής

Εάν κάποιος πιστέψει στην ιδέα που του γεννήθηκε και αφοσιωθεί σε αυτό που κάνει τότε θα επιτύχει. Οι Έλληνες επιχειρηματίες που τα κατάφεραν μας δείχνουν τον δρόμο. Ας τους γνωρίσουμε καλύτερα.

Νίκος Δρανδάκης – Founder και CEO του Taxibeat

Στην Ελλάδα υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ταξί αλλά από τα παλαιότερα χρόνια έχουν διαπιστωθεί κρούσματα κακής εξυπηρέτησης ή προσπάθειας εξαπάτησης του πελάτη μέσω “πειραγμένων” ταξίμετρων. Παράλληλα με την άνοδο της χρήσης Smartphone, ο ιδρυτής του Taxibeat είδε μια ευκαιρία που δεν είχε δει κανένας άλλος. Δημιούργησε μια εφαρμογή από όπου θα μπορούν οι χρήστες να καλούν ταξί με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό που το κάνει όμως τόσο πετυχημένο είναι πως όλα τα ταξί που συνεργάζονται με το Taxibeat είναι καταχωρημένα στην βάση δεδομένων της εταιρίας. Από τον αριθμό της πινακίδας έως πληροφορίες για το τι διαθέτει το αυτοκίνητο (π.χ. εάν έχει δερμάτινα καθίσματα ή εάν διαθέτει καρεκλάκι για μωρά). Επιπλέον αυτό που το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό είναι πως οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν τον εκάστοτε οδηγό με βάση την εμπειρία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους. Έτσι οι οδηγοί των ταξί είναι πιο προσεκτικοί και η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών τους αυξήθηκαν κατακόρυφα. Με αυτό τον τρόπο έκανε την μετακίνηση των πολιτών πολύ πιο ασφαλής και ευχάριστη. Το Taxibeat έχει επεκταθεί ήδη σε άλλες 6 χώρες (Βραζιλία, Γαλλία, Νορβηγία, Ρουμανία και Μεξικό). Το χρησιμοποιούν ήδη παραπάνω από 100.000 χρήστες και πάνω από 1.800 οδηγούς μόνο στην πόλη της Αθήνας, ενώ σχεδόν μετά από έξι χρόνια από την ίδρυση της εταιρίας, έγινε μέλος του ομίλου MyTaxi, όμιλος που αποτελεί την νούμερο ένα επιλογή κλήσης ταξί στην Ευρώπη, έναντι 43 εκατομμυρίων ευρώ.

Γιώργος Αυγουστίδης / Βασίλης Δήμος / Γεώργιος Χατζηγεωργίου– Ιδρυτές του Skroutz

Η τάση των καταναλωτών να συγκρίνουν συνεχώς τις τιμές για να καταλήξουν στο πιο φθηνό προϊόν κρατά εδώ και πολλά χρόνια. Οι ιδρυτές του Skroutz διακρίνοντας αυτό το χαρακτηριστικό των Ελλήνων καταναλωτών, δημιούργησαν μια διαδικτυακή πλατφόρμα όπου κάποιος καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων που επιθυμεί από την άνεση του καναπέ του. Κάθε φορά που κάποιος συνδέεται σε κάποιο e-shop μέσω της πλατφόρμας Skroutz, τότε το συγκεκριμένο e-shop θα πρέπει να αποδώσει στο Skroutz ένα προσυμφωνημένο χρηματικό ποσό. Ιδέα άκρως καινοτόμα αλλά και άκρως πετυχημένη. Η σελίδα Skroutz δέχεται πάνω από 7 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως και δημιουργεί κέρδη κοντά στο 1 εκατομμύριο ευρώ ετησίως.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Name *
Email *
Website